V tejto rubrike nájdete odborné články, ktoré vám pomôžu zvýšiť predaj. Pochádzajú od viacerých autorov, ktorí sú experti v oblasti predaja.

Pokiaľ ste odborníkom na predaj (či už internetový, osobný alebo multi level marketing) a chcete prispievať odbornými článkami do tohto blogu, kontaktujte nás.

Rubrika články AKO Predávať

články ako predávaťV tejto rubrike nájdete odborné články, ktoré vám pomôžu zvýšiť predaj. Pochádzajú od viacerých autorov, ktorí sú experti v oblasti predaja.

Pokiaľ ste odborníkom na predaj (či už internetový, osobný alebo multi level marketing) a chcete prispievať odbornými článkami do tohto blogu, kontaktujte nás.

Články o predaji

05.06.2012 09:47

Ako zľavové portály zneužívajú pocit akútnosti

V jednom z predchádzajúcich článkov som písal, aké je dôležité pri uzatváraní obchodu vyvolať pocit akútnosti. Môže sa vám podariť zaujať zákazníka, vyvolať u neho potrebu, ak však nedosiahnete, aby zákazník váš tovar (alebo službu) chcel ihneď, tak v danom momente nepredáte. Uvedomujú si to aj...
03.06.2012 22:41

Firmy si nevážia zákazníkov

Neustále sa presviedčam, že slovenské firmy si zákazníkov jednoducho nevážia. Hovoria mi o tom moji známi, ale taktiež to zisťujem aj na vlastnej koži. Žeby toto bola príčina, prečo len 5 percent slovenských firiem vydrží viac ako 5 rokov?     Pri otváraní jedného eshopu som...
27.05.2012 21:47

Ako docieliť, aby si vás zákazník pamätal

Obchodníkov je dnes pretlak, dokonca aj dobrých obchodníkov je dnes veľa a tak odlíšiť sa od konkurencie a docieliť, aby si vás zákazník zapamätal nie je jednoduché. Preto mnohý sa snažia robiť maximum, aby toto dosiahli.     Niekedy však netreba ani tak veľa, niekedy stačí málo a to málo...
25.05.2012 09:11

Email marketing: Mazať alebo nemazať kontakty z databázy

 Email marketing je dnes moderný spôsob propagácie. Prináša obrovský efekt z hľadiska nárastu predaja. Podľa štatistík za rok 2011 každé investované euro do email marketingu prinieslo  približne 36 eur tržieb.     Jedna z prekážok email marketingu je, že sa za neho...
20.05.2012 07:08

Nekupujte knihu "Podnikání v USA - John Vanhara"

Áno, počujete správne. Nekupujte knihu "Podnikáni v USA" od Johna Vanharu v kamenných predajniach alebo eshopoch. Môžete si ju totiž kúpiť len za zlomok ceny na Johnovej vlastnej stránke a ušetriť tak niekoľko eur.     Štandardne knihu Podnikání v USA môžete dostať v...
16.05.2012 23:42

Prečo si zriadiť blog - pre prachy

Www stránok a blogov neustále pribúda, avšak nie je ich toľko ako v zahraničí. Prečo si ľudia zriaďujú blogy? Odpoveď v tomto smere je jednoduchá - pre prachy.   V minulosti blogy slúžili na to, aby tam ľudia vyjadrovali svoje názory, postrehy a písali o tom, čo robia. Dnes ich funkcia je iná,...
13.05.2012 19:40

Pri nakupovaní rozhodujú emócie alebo rozum?

Ako sa rozhoduje zákazník pri kúpe tovaru (alebo služby)? Rozhoduje sa na základe rozumu alebo emócie? Poznať proces rozhodovania zákazníka pri nakupovaní môže obchodníkovi pomôcť efektívnejšie predávať.   Je tomu asi rok dozadu, čo moja kamarátka uvažovala nad kúpou auta. Mala jasne...
06.05.2012 18:32

Strácate na začiatku predajného rozhovoru šancu predávať?

 Stáva sa vám, že hneď ako položíte otázku zákazníkovi, tak sa zatne a už s vami nechce komunikovať? Toto býva charakteristické najmä v maloobchode, občas sa s tým stretávam u poisťovacích poradcov a niekedy aj u predajcov doplnkov výživy.   Ak predávate v maloobchode (alebo len...
06.05.2012 12:25

Neuromarketing - prevratné výskumy v správaní zákazníka

V minulosti, keď chceli obchodníci alebo marketingoví pracovníci zistiť, po čom ľudia túžia alebo na čo pozitívne zareagujú, tak to mohli urobiť len prostredníctvom dotazovania. Mnohé firmy to aj robili, napriek tomu však veľa ich výrobkov neuspelo ako napríklad Coca Cola Blak.    Pred...
04.05.2012 11:10

Som rád, že za email marketing sa platí

Email marketing je skvelý nástroj:   Pomáha zvyšovať návštevnosť www stránok Pomáha zvyšovať predaj Pomáha budovať databázu kontaktov Pomáha budovať vzťahy so zákazníkmi   Teším sa z toho, že nie je zadarmo a že sa za neho platí, aj keď nie veľa (pozri ceny). Fakt, že sa za neho...

Vyhľadávanie

banner-1.png

Kto vám radí ako viac predávať?

Martin MažárDobrý deň,

volám sa Martin Mažár a som školiteľ predajných zručností a psychológie predaja.

Pomáham obchodníkom a podnikateľom zefektívniť proces predaja (predajný rozhovor), aby mohli pracovať menej a zarábať viacej.

Celý môj profil nájdete tu.

 

REBRÍČEK NAJLEPŠÍCH KNÍH O PREDAJI

Top najlepšie knihy1. Miesto       Najlepšie

Harry Beckwith - Jak prodat neviditelné

 

2. Miesto

Dave Lakhani - Jak prodávat když nikdo nekupuje

 

3. Miesto

Clara Shih - Vydelávajte na facebooku

 

Čítali ste knihu o predaji, marketingu alebo osobnom rozvoji, ktorá je tak dobrá, že by mali o nej vedieť aj ostatní. Napíšte nám. My o tom povieme každému. Svoje tipy nám môžete napísať tu.

Martin Mažár, www.predajnetechniky.sk © 2011 Všetky práva vyhradené.

Vytvorte si web stránku zdarma! Webnode