Tykať alebo vykať zákazníkovi - vaše skúsenosti

01.05.2013 20:54

Tykať alebo vykaťPred dvoma týždňami prišla od jedného z vás - fanúšika stránky predajnetechniky.sk na facebooku otázka, či je lepšie zákazníkovi tykať alebo vykať. Neváhal som a ihneď som túto otázku položil ostatným fanúšikom na fecebooku, nech sa podelia o svoje skúsenosti. Bol som zvedavý, či sa im páči tykanie alebo vykanie, keď sú v roli zákazníka. 

 

Výsledky boli jednoznačné. Zo 49 ľudí, ktorí sa zapojili do hlasovania až 44 bola za vykanie a len 5 za tykanie. Mnohí zo zúčastnených ankety zanechali aj komentár. Všetky komentáre si môžete pozrieť tu (20. apríl). Toto je však iba jeden z pohľadov na tykanie (vykanie). 

 

ZADARMO EBOOK: Ako viac predávať

 

Druhý pohľad na tykanie a vykanie je, čo vy používate vo svojej obchodnej praxi. Vykáte alebo tykáte zákazníkom? Prípadne v akých situáciach vykáte a v akých tykáte? Napíšte svoju skúsenosť do komentárov pod článkom. Každý kto sa zapojí a zanechá komentár bude zaradení do zlosovania o knihu Zanietený predajca od Jamesa Heidemu. Víťaza knihy vyžrebujem 31. 5. 2013

 

Martin MažárMartin Mažár

www.predajnetechniky.sk

Tipy a triky ako viac predávať

Viac tipov nájdete na mojej facebookovej stránke

 

Vyhľadávanie

banner-1.png

Kto vám radí ako viac predávať?

Martin MažárDobrý deň,

volám sa Martin Mažár a som školiteľ predajných zručností a psychológie predaja.

Pomáham obchodníkom a podnikateľom zefektívniť proces predaja (predajný rozhovor), aby mohli pracovať menej a zarábať viacej.

Celý môj profil nájdete tu.

Martin Mažár, www.predajnetechniky.sk © 2011 Všetky práva vyhradené.

Vytvorte si webové stránky zdarma!Webnode