Pred dvoma týždňami prišla od jedného z vás - fanúšika stránky predajnetechniky.sk na facebooku otázka, či je lepšie zákazníkovi tykať alebo vykať. Neváhal som a ihneď som túto otázku položil ostatným fanúšikom na fecebooku, nech sa podelia o svoje skúsenosti. Bol som zvedavý, či sa im páči tykanie alebo vykanie, keď sú v roli zákazníka.
Výsledky boli jednoznačné. Zo 49 ľudí, ktorí sa zapojili do hlasovania až 44 bola za vykanie a len 5 za tykanie. Mnohí zo zúčastnených ankety zanechali aj komentár. Všetky komentáre si môžete pozrieť tu (20. apríl). Toto je však iba jeden z pohľadov na tykanie (vykanie).
ZADARMO EBOOK: Ako viac predávať
Druhý pohľad na tykanie a vykanie je, čo vy používate vo svojej obchodnej praxi. Vykáte alebo tykáte zákazníkom? Prípadne v akých situáciach vykáte a v akých tykáte? Napíšte svoju skúsenosť do komentárov pod článkom. Každý kto sa zapojí a zanechá komentár bude zaradení do zlosovania o knihu Zanietený predajca od Jamesa Heidemu. Víťaza knihy vyžrebujem 31. 5. 2013
www.predajnetechniky.sk
Tipy a triky ako viac predávať
Viac tipov nájdete na mojej facebookovej stránke
Dobrý deň,
volám sa Martin Mažár a som školiteľ predajných zručností a psychológie predaja.
Pomáham obchodníkom a podnikateľom zefektívniť proces predaja (predajný rozhovor), aby mohli pracovať menej a zarábať viacej.
Celý môj profil nájdete tu.