
Na jednom víkendovom pobyte mi ponúkli: "V rámci wellness pobytu máte zadarmo jednu z nasledujúcich procedúr:
1. Oxygenoterapiu - Oxygenoterapia zlepšuje prekrvenie
2. Parafango - Parafango pomáha rozpúšťať spazmy
3. Alebo inhaláciu minerálnej vody Vincentka.
Ktorú z nich si vyberáte?" Takúto neodolateľnú ponuku som dostal v jednom z wellness hotelov u nás.
Lebo od toho ako predajca formuluje ponuku, závisí, koľko ľudí si ju kúpi. V mojom prípade som mal túto ponuku zadarmo (v cene wellness balíka), takže prístup obchodníka nenarobil žiadne škody. Keby sa však jednalo o predaj, tak pravdepodobne by som nekúpil.
Čo si myslíte? Prečo by som nekúpil? Čo urobil obchodník zle alebo čo by mal spraviť inak?
Každý kto uvedie svoj názor do komentárov nižšie, bude zaradený do zlosovania o knihu O prodeji od Zig Ziglara. Táto kniha predstavuje povinnú literatúru každého obchodníka. Je plná myšlienok, ktoré vám pomôžu viac predávať. Súťaž trvá do 30. 2. 2013. Nasledujúci deň (1. 3. 2013) zverejním výhercu a takiež aj správnu odpoveď.
Knihu O prodeji (autor Zig Ziglar) vyhral Martin Kulich. Výhercovi blahoželám :)
www.predajnetechniky.sk
Tipy a triky ako viac predávať
Viac tipov zo psychológie predaja a predajných techník nájdete na moje stránke na facebooku
Aké chyby v marketingu robia začínajúci podnikatelia?
Ako dohodnúť viac obchodných stretnutí
Ako mať vždy dostatok potenciálnych zákazníkov
Obchodný rozhovor: No nekúpte to
Kontrast ako nástroj na zvýšenie predaja
Dobrý deň,
volám sa Martin Mažár a som školiteľ predajných zručností a psychológie predaja.
Pomáham obchodníkom a podnikateľom zefektívniť proces predaja (predajný rozhovor), aby mohli pracovať menej a zarábať viacej.
Celý môj profil nájdete tu.