Minulý týždeň v stredu som prednášal na Národných dňoch kariéry na tému: "Ako sa predať a urobiť kariéru". Na prednáške som sa venoval informáciám, ktoré bežne nie sú dostupné v knihách. Prezradil som stratégiu, vďaka ktorej som minulý rok dostal viac ako 10 pracovných ponúk. Bavili sme sa o tom:
Celá stratégia ako sa predať a urobiť kariéru je postavená na internete. Tak, ako v podnikaní alebo v predaji, sa dá priťahovať zákazníkov prostredníctvom internetu (aktuálne o tom hovorí David Kirš vo svojom bezplatnom kurze - tu), tak aj zamestnanec môže priťahovať svoju ideálnu prácu a ideálneho zámestnávateľa.
Ak to robí správne, tak zamestnávatelia ho sami volajú na pohovor resp. sami chodia s ponukou práce. Zamestnanec si nevyhľadáva prácu, ale práca vyhľadáva jeho. Tak isto to funguje aj v predaji. Niektorí predajcovia musia chodiť za zákazníkom a za inými chodia zákazníci sami. Kľúčom k tomu, aby táto stratégia fungovala sú tri veci:
Prvým dvom veciam sa dá jednoducho pomôcť prostredníctvom internetu. Internet umožňuje dať vedieť viacerým ľuďom naraz, čo robíte a že ste v tom naozaj odborník. Takže dokáže veľmi urýchliť vašu kariéru. Ak nemáte blog alebo vlastnú webovú stránku, tak vám odporúčam, aby ste si ju spravili čím skôr. Dá sa jednoducho vytvoriť prostredníctvom WEBNODE (s tým to zvládne každý).
Tretia vec - VIDIEŤ - už však vyžaduje trocha znalosti z personalistiky a psychológie predaja. Všetky tieto veci by sa nezmestili do jedného článku, preto sa im budem venovať v niektorých nasledujúcich príspevkoch.
Dávate už o sobe vedieť prostrednictvom internetu?
Zaujímate sa o psychológiu predaja? Stiahnite si zadarmo ebook "Ako viac predávať a stať sa TOP obchodníkom." Ebook je dočasne k dispozícii zadarmo a môžete si ho stiahnuť tu.
www.predajnetechniky.sk
Tipy a triky ako viac predávať
Viac tipov zo psychológie predaja a predajných techník nájdete na mojej facebookovej stránke
Dobrý deň,
volám sa Martin Mažár a som školiteľ predajných zručností a psychológie predaja.
Pomáham obchodníkom a podnikateľom zefektívniť proces predaja (predajný rozhovor), aby mohli pracovať menej a zarábať viacej.
Celý môj profil nájdete tu.