V emailoch, ktoré mi chodia od vás, som si všimol, že vám v nich chýba vec, ktorá vám môže pomôcť získať potenciálnych zákazníkov a návštevníkov vašich www stránok. Stojí to minimum času, málo energie a žiadne peniaze.
V tomto období mi chodí od vás trocha viac emailov. Všimol som si, že v niektorých chýba podpis a ak je, tak je veľmi strohý. Môže sa to zdať ako banalita, ale práve podpis v emaily vám môže pomôcť získať nových potenciálnych zákazníkov alebo návštevníkov vašich www stránok. Musí však byť správne formulovaný.
Väčšina ľudí ako podpis v emaily používa svoje celé meno, prípadne len skratku, ktorá sa skladá zo začiatočných písmen ich mena a priezviska. Takýto typ podpisu nie je dostatočný, pokiaľ chcete, aby príjemca sa stal vašim potenciálnym zákazníkom.
ZADARMO EBOOK: Ako viac predávať a stať sa TOP obchodníkom
Okrem podpisu (prípadne funkcie) je dobré tam umiestniť odkaz, na ktorý má čitateľ kliknúť a vetu, ktorá ho má motivovať, aby na ňu klikol. Pozrite sa na obrázok nižšie. Nájdete tam podpis zamestnankyne firmy Smartemailing.
Na prvý pohľad vám bije do očí motivačná veta a odkaz, na ktorý treba kliknúť. Je jasne, že ich cieľom je, aby ste, buď kontaktovali zamestnankyňu alebo si aktivovali účet zdarma.
Pri voľbe odkazu vo vašom emaily však zvážte, s kým vy alebo váš zamestnanec komunikuje a čo by ste chceli, aby daný človek urobil. Ak zamestnanec výhradne komunikuje s potenciálnymi zákazníkmi, tak je dobré umiestniť odkaz napríklad na stiahnutie ebooku, nejakej služby zdarma alebo na váš blog. Ak komunikuje napríklad s existujúcimi zákazníkmi, tak je dobré uviesť na neho kontakt. Keď sa pozriete na obrázok vyššie je pravdepodobné, že p. Bohdana komunikuje s oboma typmi zákazníkov.
Využívate už takýto podpis vo svojich emailoch? Napíšte svoje skúsenosti do komentárov pod článkom.
www.predajnetechniky.sk
Tipy a triky ako viac predávať
Viac tipov nájdete na mojej facebookovej stránke
Dobrý deň,
volám sa Martin Mažár a som školiteľ predajných zručností a psychológie predaja.
Pomáham obchodníkom a podnikateľom zefektívniť proces predaja (predajný rozhovor), aby mohli pracovať menej a zarábať viacej.
Celý môj profil nájdete tu.