5 vecí, ktoré majú predaj a balenie žien spoločné

11.07.2013 15:16

Áno, čítate dobre... Stále ste na stránke o predajných technikách a nie v pánskom magazíne. Všimli ste si však niekedy, že predajná psychológia vám pomôže nie len pri samotnom predaji produktov či služieb, kde musíte vášho zákazníka „zviesť“, aby pristúpil na vašu ponuku, ale aj v iných oblastiach života? Zvádzanie zákazníkov a zvádzanie žien je postavené presne na tých istých princípoch. Ak ste dobrí v jednom, s vysokou pravdepodobnosťou sa vám bude dariť aj v tom druhom. A naopak. Čo majú teda predaj a balenie žien spoločné?

 

1.Vybudovať vzťah až potom predávať

Ak ste už niekedy niečo predávali, iste viete, že nemôžete to na vášho potencionálneho zákazníka z čista jasna „vybaliť“. Koledujete si o odmietnutie. Presne tak isto, ako pri ženách. Nežiadate predsa ženu pri prvom kontakte o ruku! Pred samotným predajom či žiadosťou o ruku potrebujete najprv vybudovať medzi vami dôveru, komfort a predstaviť príťažlivosť vašej ponuky. Až potom sa môžete pokúsiť o „uzatvorenie predaja“ .

 

2.Buďte chlap a požiadajte o objednávku

To nás vedie k ďalšej podobnosti. Vy ako obchodník a predajca by ste mali rozhovor viesť, predložiť ponuku a požiadať o objednávku. Ak to nespravíte a iba si príjemne „pokecáte“, pravdepodobne zomriete hladom. Taktiež ženy chcú chlapa, ktorý je dominantný a dokáže ich viesť. Vyberie víno, rezervuje reštauráciu, vyzdvihne ju autom a na konci večera sa nakloní a pobozká ju.

 

3.Odlíšiť sa od konkurencie

Denne ľudí bombarduje reklama a telefonáty z každej strany a stali sa voči tomu imúnni. Musíte si uvedomiť, že na trhu nie ste sami a o pozornosť vášho potenciálneho klienta sa snažia aj vaši konkurenti. Presne ako pri ženách. Chlapi im kupujú drinky, volajú ich na rande a snažia sa o ich pozornosť. Ale ktorého si majú vybrať? Buďte iný. Buďte výnimočný. Odlíšte sa od všetkých ostatných. Pozrite sa, ako to robia iní a spravte to lepšie, prípadne úplne naopak. Zákazníci aj ženy si vás určite všimnú.

 

4.Špeciálna pozornosť a niečo navyše

Viete, čo milujú vaši zákazníci viac, ako čokoľvek iné? Ak dostanú za svoje peniaze viac, ako čakali. Ak ich prekvapíte niečím navyše a nič za to nepýtate. Je to pozornosť pre nich a vďaka za to, že sú vašimi zákazníkmi. Môžete im poslať ďakovný dopis, smsku na meniny či narodeniny, darček k výročiu.Ženy nie sú v tomto iné. Milujú prekvapenia a ak ich ako správny partner hýčkate. To, že ste ju získali, ešte neznamená, že s vami aj zostane! Neustále si udržiavajte zákazníkovu pozornosť, aby neprebehol ku konkurencii. To isté platí aj o ženách ;)

 

5.Psychológia v komunikácii

Ak chcete, aby sa zákazník cítil pri rozhovore s vami pokojný, v pohode a vôbec necítil na seba nátlak, potrebujete zvládať predajnú komunikáciu, vedieť, čo v ktorom momente spraviť a povedať a ako zaregovať na jeho námietky. Presne ako u žien. Je veľmi dôležité, aby ste vedeli, ako sa s ňou zoznámiť, ako sa s ňou baviť, udržiavať rozhovor, vypýtať si od nej kontakt a pozvať ju na rande. 

 

Rozdiel medzi získavaním zákazníkov a balením žien nie je veľký. Obaja si zaslúžia vašu pozornosť a úctu. To je ten najlepší spôsob ako ich získavať.

 

Autor článku (hosťovský článok):

 

Michal Kopecký

Internetový marketér a autor bezplatného tréningu na balenie žien

Môj video tréning si môžete pozrieť tu

 

 

 

Vyhľadávanie

banner-1.png

Kto vám radí ako viac predávať?

Martin MažárDobrý deň,

volám sa Martin Mažár a som školiteľ predajných zručností a psychológie predaja.

Pomáham obchodníkom a podnikateľom zefektívniť proces predaja (predajný rozhovor), aby mohli pracovať menej a zarábať viacej.

Celý môj profil nájdete tu.

Martin Mažár, www.predajnetechniky.sk © 2011 Všetky práva vyhradené.

Vytvorte si web zdarma!Webnode