V tejto rubrike nájdete odborné články, ktoré vám pomôžu zvýšiť predaj. Pochádzajú od viacerých autorov, ktorí sú experti v oblasti predaja.

Pokiaľ ste odborníkom na predaj (či už internetový, osobný alebo multi level marketing) a chcete prispievať odbornými článkami do tohto blogu, kontaktujte nás.

Rubrika články AKO Predávať

články ako predávaťV tejto rubrike nájdete odborné články, ktoré vám pomôžu zvýšiť predaj. Pochádzajú od viacerých autorov, ktorí sú experti v oblasti predaja.

Pokiaľ ste odborníkom na predaj (či už internetový, osobný alebo multi level marketing) a chcete prispievať odbornými článkami do tohto blogu, kontaktujte nás.

Články o predaji

29.04.2012 12:32

Ako sledovať konkurenciu na webe

Sledovať konkurenciu by mal asi každý podnikateľ, lebo to môže pomôcť k úspechu v jeho podnikaní. V minulosti sledovanie konkurencie bolo náročnejšie na čas a peniaze. Dnes sa to dá robiť jednoduchšie a lacnejšie. Využívajú sa k tomu rôzne internetové nástroje.     Jedna z vecí, ktorú...
22.04.2012 20:14

Ako viac predávať podľa receptu firmy Shell

Tankujete na Shell-ke? Zamysleli ste sa už na tým, ako vás "držia za ruku" počas celého nákupu s cieľom vám predať viac? Z môjho pohľadu je Shell-ka líder v rámci čerpacích staníc. Vždy sú krok pred konkurenciou, najmä v oblasti marketingu a spôsoboch ako predávať.   Čerpacie stanice už pred...
18.04.2012 19:14

Prečo je predávať stále ťažšie a ťažšie

Dnes je ťažšie predávať, zákazníkom ako to bolo v minulosti. Treba sa stretnúť s väčším počtom zákazníkov, aby obchodník vôbec uspel a navyše nároky na obchodnícke predajné zručnosti sú vyššie. Prečo je tomu tak?   Začnem príbehom. Asi pred rokom som si bral úver z banky. Okrem úveru mi...
09.04.2012 23:19

Ako môžu veľkonočné sviatky pomôcť k budovaniu vzťahov so zákazníkmi

Je 23:30, Veľkonočný pondelok a ja som si uvedomil, že nikto z môjho okolia, s kým mám obchodný vzťah, nevyužíva Veľkonočné sviatky na budovanie vzťahov so zákazníkmi. Tieto sviatky mi neprišiel žiaden e-mail od obchodného partnera, žiadna pohľadnica, ani len žiadna esemeska, ktorej cieľom by...
07.04.2012 19:07

Najprv si spravte chodiacu reklamu, až potom reklamu kupujte

Ak chcete reklamu, tak možností je viac: reklama v tlači, google reklama, facebooková reklama, reklamné predmety, reklama na billboardoch, reklama v rádiu, reklama v televízii atď. Skôr ale než sa rozhodnete pre jednu z týchto reklám, mali by ste začať využívať chodiacu reklamu.   ZADARMO...
31.03.2012 17:43

Dva základné spôsoby ako predávať zákazníkom

Štandardne k cieľu vedie viac ciest. Odlišujú sa náročnosťou a účinnosťou. Podobne je to aj v predaji. V podstate môžeme rozlíšiť dva základné spôsoby ako predávať, ktoré dnes predajcovia používajú a ktoré fungujú.     Prvý spôsob ako predávať zákazníkom sa viac využíval v...
28.03.2012 22:05

Niektoré zľavové portály ľudí lákajú na klamlivú reklamu

Kupujete na stránkach zľavových portáloch? Všimli ste si, že používajú klamlivú reklamu resp. nesplnia to čo sľubujú v reklame?     Nechcem hádzať všetky zľavové portály do jedného vreca, ale niektoré z nich svojich zákazníkov zámerne klamú. Už ste zažili niekedy situáciu, keď na...
21.03.2012 22:49

Dve príčiny prečo väčšina obchodníkov zlyháva

95% obchodníkov sa nie je schopných dlhodobo uživiť predajom. Preto po čase začnú brať obchod len ako privyrobenie popri hlavnej práci alebo s predajom úplne skončia.   Obchodníci za príčinu svojho neúspechu väčšinou považujú zlé produkty, slabý záujem, nízku kúpnu silu obyvateľstva a podobne....
17.03.2012 07:23

Kontrast ako nástroj na zvýšenie predaja

V architektúre sa bežne používa kontrast, aby veci vynikli. Architekt kombinuje farby tak, aby nechal vyniknúť tú, ktorú chce. Toto sa dá využiť aj v predaji. Použitím správneho kontrastu, môžete jednoducho zvýšiť predaj.     K napísaniu tohto článku ma inšpirovala tohtoročná...
16.03.2012 09:37

Email academy je opäť na chvíľu otvorená

 Pred niekoľkými mesiacmi bola prvý krát otvorená email academy.  Kurzu sa mohlo zúčastniť len 200 ľudí. Behom krátkej doby, bola email academy naplnená. Po niekoľkých mesiacoch čakania David Kirš znova otvoril dočasne email academy. Email academy je určená pre obchodníkov, predajcov a...

Vyhľadávanie

banner-1.png

Kto vám radí ako viac predávať?

Martin MažárDobrý deň,

volám sa Martin Mažár a som školiteľ predajných zručností a psychológie predaja.

Pomáham obchodníkom a podnikateľom zefektívniť proces predaja (predajný rozhovor), aby mohli pracovať menej a zarábať viacej.

Celý môj profil nájdete tu.

 

REBRÍČEK NAJLEPŠÍCH KNÍH O PREDAJI

Top najlepšie knihy1. Miesto       Najlepšie

Harry Beckwith - Jak prodat neviditelné

 

2. Miesto

Dave Lakhani - Jak prodávat když nikdo nekupuje

 

3. Miesto

Clara Shih - Vydelávajte na facebooku

 

Čítali ste knihu o predaji, marketingu alebo osobnom rozvoji, ktorá je tak dobrá, že by mali o nej vedieť aj ostatní. Napíšte nám. My o tom povieme každému. Svoje tipy nám môžete napísať tu.

Martin Mažár, www.predajnetechniky.sk © 2011 Všetky práva vyhradené.

Tvorba web stránok zdarma Webnode