V tejto rubrike nájdete odborné články, ktoré vám pomôžu zvýšiť predaj. Pochádzajú od viacerých autorov, ktorí sú experti v oblasti predaja.

Pokiaľ ste odborníkom na predaj (či už internetový, osobný alebo multi level marketing) a chcete prispievať odbornými článkami do tohto blogu, kontaktujte nás.

Rubrika články AKO Predávať

články ako predávaťV tejto rubrike nájdete odborné články, ktoré vám pomôžu zvýšiť predaj. Pochádzajú od viacerých autorov, ktorí sú experti v oblasti predaja.

Pokiaľ ste odborníkom na predaj (či už internetový, osobný alebo multi level marketing) a chcete prispievať odbornými článkami do tohto blogu, kontaktujte nás.

Články o predaji

15.03.2012 19:21

Byť sociálny k zákazníkom sa nevypláca

Mnohí predavači  myslia ZA svojho zákazníka. To je chyba, lebo majiteľa obchodu oberajú o vyššie zisky a navyše sami seba o slušnú províziu. Pritom predávať viac je  také jednoduché. Stačí len pri predaji nebyť sociálny.   Príbeh sociálneho obchodníka O zubároch sa toho už napísalo....
14.03.2012 21:28

Čo nie je e-mail marketing

Každý z nás, kto má e-mailovú schránku, sa už asi stretol s e-mail marketingom, ale taktiež aj s jeho protipólom SPAMOM. Mnohí, ktorí začínajú v tomto biznise, si práve tieto dva pojmy zamieňajú.     Priznám sa, že ani ja som vo svojich začiatkoch nebol výnimka. Keď som pred niekoľkými...
11.03.2012 21:34

Politici na nás kašlú. Zvýšme si životnú úroveň sami...

Väčšina ľudí, ktorých strana neuspela vo voľbách alebo ak vyhrala strana s opačným názorom, si z toho robia hlavu. Na facebooku som čítal výroky:   "Musím začať študovať cudzie jazyky, asi to tu nevydržím." "Vrátime sa 10 rokov dozadu." atď...     Je zbytočné sa nad...
09.03.2012 20:44

Cieľ obchodníka - vybudovať dobré vzťahy so zákazníkom

Cieľom každého obchodníka by malo byť vybudovať si pozítivne vzťahy so svojimi zákazníkmi. Pokiaľ sa toto obchodníkovi podarí tak má vyhraté, lebo:     získal verného zákazníka tento zákazník mu odpustí prípadné chyby ak urobí chybu, povie to jemu a nie celému...
08.03.2012 01:34

Koľko zarába Ivo Toman?

Kto by nechcel vedieť, koľko zarába najznámejší motivátor v rámci celého Česko Slovenska? Asi nebudete prekvapení, že jeho príjem sa hýbe v miliónoch českých korún.     Príjem Iva Tomana však nie je žiadne tajomstvo.  Nedávno, preto aby nás nalákal na svoje školenie,...
04.03.2012 21:53

Ako získať nových zákazníkov

Nový zákazníci sú hybným motorom obchodu. Každý predajca by mal mať dostatok kontaktov, aby mohol realizovať predajné stretnutia. Avšak kontaktov na potenciálnych zákazníkov nikdy nie je veľa, skôr naopak - je ich nedostatok. Preto veľa predajcov si kľadie otázku: ako získať nových...
26.02.2012 17:05

Detail na volebnú kampaň Smeru z pohľadu marketingu

V mestách, taktiež popri cestách je dnes vidieť veľa billboardov s volebnou tématikou. Politici sa nám prostredníctvom nich snažia predávať svoje posolvostvo, ktoré nás má presvedčiť, aby sme vo voľbách volili práve ich stranu. Čo však volič netuší, že strany k tomu používajú marketingové finty a...
17.02.2012 22:21

Cirkev je ako podnikateľ, chce zarobiť, čo najviac

Minulý tyždeň som bol po dlhšom čase v kostole na svätej omši. Ako som tak sledoval omšu, uvedomil som si, že cirkev využíva mnohé predajné techniky, aby zarobila čo najviac peňazí. Až som bol prekvapený, ako to všetko majú zorganizované.     Jedna z vecí, ktorá ma najviac zaujala...
11.02.2012 11:54

Vedia Kubánci predávať, lebo poznajú Gossenové zákony

Tí, čo sledujete môj blog viete, že minulý týždeň som bol na dovolenke na Kube. Jeden zo suvenírov, ktorý si chce každý doviesť z Kuby sú cigary. V kamennom obchode stoja cigary podobne ako u nás, takže sa to tam príliš neoplatí kupovať, preto je lepšie cigary kupovať od pouličných predajcov....
05.02.2012 18:03

Čo odlišuje dobrých obchodníkov od zlých?

Rozoznať dobrého obchodníka od zlého nie je jednoduché. Niekedy to zákazník zistí až po určitom čase.     Tento týždeň som sa vrátil z dovolenky z Kuby. Bola to úžasná dovolenka, až na prvý deň. Po príchode nám delegát povedal, že v našom objednanom hoteli nemajú pre nás...

Vyhľadávanie

banner-1.png

Kto vám radí ako viac predávať?

Martin MažárDobrý deň,

volám sa Martin Mažár a som školiteľ predajných zručností a psychológie predaja.

Pomáham obchodníkom a podnikateľom zefektívniť proces predaja (predajný rozhovor), aby mohli pracovať menej a zarábať viacej.

Celý môj profil nájdete tu.

 

REBRÍČEK NAJLEPŠÍCH KNÍH O PREDAJI

Top najlepšie knihy1. Miesto       Najlepšie

Harry Beckwith - Jak prodat neviditelné

 

2. Miesto

Dave Lakhani - Jak prodávat když nikdo nekupuje

 

3. Miesto

Clara Shih - Vydelávajte na facebooku

 

Čítali ste knihu o predaji, marketingu alebo osobnom rozvoji, ktorá je tak dobrá, že by mali o nej vedieť aj ostatní. Napíšte nám. My o tom povieme každému. Svoje tipy nám môžete napísať tu.

Martin Mažár, www.predajnetechniky.sk © 2011 Všetky práva vyhradené.

Tvorba webu zdarmaWebnode