Potom čo som pred troma týždňami objavil video Životná lekcia od chlapíka z reklamy od Roryho Sutherlanda, mi nedalo a musel som pohľadať i jeho ďalšie videá. Našťastie som narazil na jedno jeho video s českými titulkami. V predchádzajúcom videu sa Rory venoval marketingu a v tom dnešnom to bude skôr o dosahovaní výsledkov.
Hlavnou myšlienkou tohto videa je, že v biznise, v obchode, v podnikaní neplatí fyzikálny zákon: Čím väčšie vstupy, tým väčší výstup." Niekedy i malá zmena môže mať neúmerne obrovský efekt a rovnako veľká zmena nemusí dosiahnuť vôbec nič. Rory Sutherland na tento fakt poukazuje na viacerých príkladoch z praxe(ten so soľničkami v lietadle je skvelý :)
Podľa neho opatrenia, ktoré firmy prijímajú sa dajú rozdeliť podľa dosiahnutého efektu a potrebných investícii do štyroch kvadrantov:
Viac sa dozviete vo videu Roryho Sutherlanda: Bojujte s maličkosťami.
Dobrý deň,
volám sa Martin Mažár a som školiteľ predajných zručností a psychológie predaja.
Pomáham obchodníkom a podnikateľom zefektívniť proces predaja (predajný rozhovor), aby mohli pracovať menej a zarábať viacej.
Celý môj profil nájdete tu.