Kniha Nové pravidlá marketingu a PR je kniha, do ktorej som sa zažral hneď o začiatku. Trvalo asi dva dni a dočítal som ju do konca. Celá kniha je pretkaná príbehmi ako ľudia dosiahli svoje ciele prostredníctvom internetu. Pomôže vám otvoriť oči. Lebo toto storočie, ktoré žijeme, je storočie internetu. Každý kto chce uspieť by mal byť na internete. Či už chcete:
Na knihe Nové pravidlá marketingu a PR je sympatické, že nezostáva len v rovine teórie, ale väčšiu časť knihy (od str. 111 po str. 257) tvorí akčný plán, ktorý vám môže pomôcť vybudovať efektívnu www stránku a online marketingový plán. Za nevýhodu považujem častejšie opakovanie myšlienok. Napriek tomu túto knihnu odporúčam každému, kto chce nachádzať nový zákazníkov na internete alebo ovplyvňovať masy. Kniha Nové pravidla marketingu a PR mi dala množstvo podnetov do mojej práce.
Aký je váš názor na knihu Nové pravidla marketingu a PR? Podeľte sa o neho v komentároch pod článkom.
Martin Mažár viac ako 10 rokov pracuje v obchode. Prešiel viacerými pozíciami predajcu, či už v maloobchode alebo v priamom predaji. Dnes pracuje ako školiteľ. Zameriava sa najmä na trénigy predajných a manažérskych zručnosti. Patrí k veľkým nadšencom kníh. Niekedy mesačne prečíta až 4 knihy. V tomto období číta knihu od Stefhana Schiffmana Techniky úspešného telefonovania. profile.
Viac informácii o Martinovi Mažárovi sa môžete dočítať v jeho
1. Harry Beckwith - Jak prodat neviditelné
2. Dave Lakhani - Jak prodávat když nikdo nekupuje
3. Phillipe Korda - Zlatá pravidla obchodního vyjednávání.
Zadarmo e-book AKO PREDÁVAŤ
Stačí len zanechať váš e-mail. Akonáhle e-book dokončím, vám ho pošlem na e-mail. Zaregistrovať sa pre bezplatný odber e-booku môžete tu.
Video prednáška: Ako zarobiť 5,3 milióna za 30 dní
Recenzia knihy: Vydelávejte na facebooku
Recenzia: Jak prodávat když nikdo nekupuje
Recenzia: Zlatá pravidla obchodního vyjednávaní
Dobrý deň,
volám sa Martin Mažár a som školiteľ predajných zručností a psychológie predaja.
Pomáham obchodníkom a podnikateľom zefektívniť proces predaja (predajný rozhovor), aby mohli pracovať menej a zarábať viacej.
Celý môj profil nájdete tu.