Kniha od Clara Shih Vydelávejte na facebooku je prvá kniha o využití facebooku a sociálnych sietí pre oslovenie potenciálneho zákazníka, pre vytvorenie lepších produktov a taktiež k zvýšeniu predaja a tržieb. Je rozdelená do troch časti, pričom dve z nich sú veľmi prínosné.
Táto časť knihy je najmenej hodnotná, lebo len popisuje z časti vývoj počítačov a digitálnych médii. Tieto informácie sú síce zaujímavé, ale nijako použiteľné pre prax. Hodnotu dáva až tretia kapitola tejto časti Sociálny kapitál online sieti. Autorka tu poukazuje na všetky výhody využívania sociálnych sietí napr. na udržanie okrajových kontaktov, pri riešení potrieb alebo problémov (strata práce, zmena bydliska...), objavovanie cenných kontaktov, lepšiu kariéru a účinnejšie dosahovanie cieľov. Socialnu sieť prirovnáva k CRM bežných ľudí. Po prečítaní tejto kapiltoly som sa odhodlal si každého koho spoznám pridať na facebook.
V tejto časti knihy sa Clara Shih venuje možnostiam ako využiť sociálne siete vo svojom podnikaní. Možnosti sú viaceré. Sociálne siete možno využiť napr. nábor ľudí, marketing, vytvorenie dôvery, plánovanie predaja, prvé oslovenie, navigácia organizáciami zákazníkov, spolupráca naprieč predajnými tímami, získanie zákazníckych referencií, budovanie trvajúceho vzťahu a zaistenie trvalej zákazníckej spokojnosti. Všetky tieto možnosti aj bližšie vysvetľuje. Obzvlášť sa venuje marketingu a náboru, ktorých využitie je popísané v osobitných kapitolách: Marketing v sociálnych sieťach a Sociálny nábor.
Už samotný názov tejto časti, dokonale vypovedá, čo sa dočítate. Teda ako postupovať pri aplikovaní výhod facebooku do vášho podnikania. Dozviete sa ako zapojiť svojich zákazníkov, ako rozšíriť svoj vplyv, ako udržiavať vzťahy so zákazníkmi a akú stratégiu zvoliť.
Kniha Vydelávejte na facebooku je výborná kniha, ktorá vám ukáže, ako je dôležité pre podnikateľa a predajcu byť na facebooku. Je to kľúčom k tomu, ako mať dostatok spokojných zákazníkov.
Čítali ste knihu Vydelávejte na facebooku? Aký je váš názor na túto knihu? Vyjadrite ho v komentároch pod článkom.
Martin Mažár viac ako 10 rokov pracuje v obchode. Prešiel viacerými pozíciami predajcu, či už v maloobchode alebo v priamom predaji. Dnes pracuje ako školiteľ. Zameriava sa najmä na trénigy predajných a manažérskych zručnosti. Patrí k veľkým nadšencom kníh. Niekedy mesačne prečíta až 4 knihy. V tomto období číta knihu od Stefhana Schiffmana Techniky úspešného telefonovania. profile.
Viac informácii o Martinovi Mažárovi sa môžete dočítať v jeho
1. Harry Beckwith - Jak prodat neviditelné
2. Dave Lakhani - Jak prodávat když nikdo nekupuje
3. Phillipe Korda - Zlatá pravidla obchodního vyjednávání.
Zadarmo e-book AKO PREDÁVAŤ
Stačí len zanechať váš e-mail. Akonáhle e-book dokončím, vám ho pošlem na e-mail. Zaregistrovať sa pre bezplatný odber e-booku môžete tu.
Linkuj to!
Jaggni to!
Linkuj.cz!
Video prednáška: Ako zarobiť 5,3 milióna za 30 dní
Recenzia: Nové pravidlá marketingu a PR - David Meerman Scott
Recenzia: Jak prodávat když nikdo nekupuje
Recenzia: Zlatá pravidla obchodního vyjednávaní
Dobrý deň,
volám sa Martin Mažár a som školiteľ predajných zručností a psychológie predaja.
Pomáham obchodníkom a podnikateľom zefektívniť proces predaja (predajný rozhovor), aby mohli pracovať menej a zarábať viacej.
Celý môj profil nájdete tu.