V minulých článkoch som písal o dvoch spôsoboch ako robiť nábor cez internet(ako náborovať cez web a ako náborovať cez blog). Dnes vám chcem ukázať tú najkľúčovejšiu časť náborovacieho webu alebo blogu. Je ním náborovacia stránka.
Náborovacia stránka nie je vobec zložitá. Skladá sa z dvoch základných častí obsahu (informácií) a kontaktného formulára. Pomocou softwaru ako je webnode ju laik vytvorí do dvoch hodín (písanie textov bude trvať o niečo dlhšie).
Kontaktný formulár náborovacej stránky
Úlohou obsahovej časti je vyvolať u návštevníka záujem dozvedieť sa viac informácií o danej MLM spoločnosti, jej produktoch a príležitosti, ktorú poskytuje. Úlohou kontaktného formulára je zas získať kontakt na potenciálneho uchádzača. Akonáhle sa podarí tento kontakt získať, tak už všetko nasleduje podľa štandardného scénara.
Dá sa povedať, že náborovací web (blog) slúži ako automat na získavanie kontaktov na potenciálnych uchádzačov. Manažér, ktorý tento spôsob náboru využíva, nebude mať nikdy núdzu o nových spolupracovníkov.
Zaujímate sa predaj a psychológiu predaja? Mám tu pre vás zadarmo ebook "Ako viac predávať a stať sa TOP obchodníkom." Bezplatne si ho môžete stiahnuť tu.
www.predajnetechniky.sk
Tipy a triky ako viac predávať
Viac tipov zo psychológie predaja a marketingu nájdete na stránke na facebooku
Dobrý deň,
volám sa Martin Mažár a som školiteľ predajných zručností a psychológie predaja.
Pomáham obchodníkom a podnikateľom zefektívniť proces predaja (predajný rozhovor), aby mohli pracovať menej a zarábať viacej.
Celý môj profil nájdete tu.