Ďalšie výborne vídeo, tento krát od Lisa Gansky, ktorá poukazuje na to, že v súčasnosti sme v dobe zdieľania. Dáva príklady firiem, ktoré sú založené na zdieľaní napr. Zipcar, Velib.
Zdieľanie je dnes všade okolo nás, avšak v súčasnosti je stále len v plienkach. Internet dáva veľké predpoklady pre zdieľanie. Zdieľanie je možné však využiť aj mimo internetu. Príkladom je firma Zipcar, ktorá svoje podnikanie založila na "zdieľaní" auta, ktoré práve človek nevyužíva a môže ho preto využívať niekto iný napr. sused z vedľajšej bytovky. Táto firma v Anglicku veľmi rýchlo rastie, zatiaľ niečo podobné k nám ešte neprišlo.
Ďalšia firma, ktorá využíva zdieľanie ako jadro svojho podnikania je Velib. Táto v roku 2007 umožnila v Paríži používanie "zdieľaných" bicyklov. Okrem toho o všetkých svojich úspechoch a prehrách informovala na internete. Tým pomohla firmám, ktoré neskôr začali robiť rovnaké podnikanie v iných veľkomestách európy napr. Boris Bikes v Londýne alebo B. C. v Barcelone.
Zdieľanie je vec, ktorá môže pomôcť všetkým, preto ak natrafíte na nejakú dobrú skúsenosť, prípadne zlú skúsenosť, tak zdieľajte. Napríklad ak sa vám bude páčiť toto vídeo, tak pod článkom sú tlačítka pre zdieľanie prostredníctvom facebooku, twittera. Pomôžete tým ostatným získať zaujímavé informácie.
Video prednáška: Ako zarobiť 5,3 milióna za 30 dní
Dan Cobley: Čo ma fyzika naučila o marketingu
Rory Sutherland: Životná lekcia od chlapíka z reklamy
Video prednáška: Alchýmia úspešného podnikania
Video prednáška - Seth Godin - Marketing a reklama
Video: Čo by mal vedieť študent marketingu
Dobrý deň,
volám sa Martin Mažár a som školiteľ predajných zručností a psychológie predaja.
Pomáham obchodníkom a podnikateľom zefektívniť proces predaja (predajný rozhovor), aby mohli pracovať menej a zarábať viacej.
Celý môj profil nájdete tu.