
"Cena služby musí objektívne odzrkadlovať jej hodnotu pre zákazníka. Inak firma časom skrachuje."
Harry Beckwith
Tento výrok pochádza z knihy Jak prodat neviditelne. Táto kniha patrí medzi najlepšie knihy o predaji. Viac o tejto knihe sa dozviete z recenzie.
Myslíte si, že tento výrok je pravdivý? Váš názor môžete umiestniť do komentárov pod článkom.
Harry Beckwith: Ako získať všetkých zákazníkov
Harry Beckwith: O určovaní cien
Dave Lakhani: na tému motivácia
Recenzia: Blogy: Publikuj a prosperuj - blogování pro váš business
Dobrý deň,
volám sa Martin Mažár a som školiteľ predajných zručností a psychológie predaja.
Pomáham obchodníkom a podnikateľom zefektívniť proces predaja (predajný rozhovor), aby mohli pracovať menej a zarábať viacej.
Celý môj profil nájdete tu.