Email marketing: Mazať alebo nemazať kontakty z databázy

25.05.2012 09:11

Databáza kontaktov Email marketing je dnes moderný spôsob propagácie. Prináša obrovský efekt z hľadiska nárastu predaja. Podľa štatistík za rok 2011 každé investované euro do email marketingu prinieslo  približne 36 eur tržieb.

 

 

Jedna z prekážok email marketingu je, že sa za neho platí. Buď sa platí za počet odoslaných emailov alebo za počet emailových kontaktov v databáze (pozri ceny). A to je dôvod prečo niektorí špekulujú či mazať alebo nemazať kontakty z databázy.

 

 

Väčšina názorov, ktoré nájdete na internete odporúča mazať kontakty. Hlavne tie kontakty, ktorým keď pošlete e-mail, tak vám ho neotvoria. Ľudia vám neotvárajú emaily z viacerých príčin, lebo

 

 

  • zadali emailovú adresu, ktorú nevyužívajú alebo majú ju len na registráciu, či už do súťaží alebo iných formulárov
  • zadali emailovú adresu, lebo túžia mať všetky e-booky. Ak túžite po mojom ebooku "Ako predávať a stať sa TOP obchodníkom", môžete si ho stiahnuť tu.

 

 

Okrem tých dôvodov, ktoré sú na strane odoberateľa newslettra, môže byť príčina i vo vás a vašej práci. Ľudia vám nemusia otvárať emaily:

 

 

  • lebo píšete málo atraktívne nadpisy
  • lebo v nadpisoch máte uvedené "zakázané" slová, na základe ktorých ide váš email rovno do spamového koša, takže vašu správu si nemajú šancu vôbec prečítať
  • lebo sa zmenil váš obsah a dnes píšete o inom ako ste písali v minulosti, keď sa vám registrovali do newslettra.

 

 

Takže skôr ako sa rozhodnete vymazať nejaké kontakty z vašej databázy, skúste sa najskôr pozrieť kriticky do svojich radov, či chyba nie je na vašej strane a až potom sa rozhodnúť mazať kontakty. Dajte svojim kontaktom šancu, lebo niekedy sú v tom naozaj nevinne.

 

webnode web zadarmo

 

Ja osobne sa snažím kontakty z mojej databázy nemazať. Lebo z môjho pohľadu pri kontaktoch získaných (nie kúpených) platí rovnica:

                         

 

VIAC KONTAKTOV = VIAC KLIKNUTÍ = VIAC PREDAJOV

 

 

A priori nie som voči mazaniu kontaktov. Avšak odporúčam rozmýšľať pri tom triezvo a zvážiť si, čo tým stratíte a čo tým získate.

 

 

ebook Ako predávaťPáčil sa vám článok. Mám pre vás viac. Stiahnite si zadarmo ebook "Ako predávať a stať sa TOP obchodníkom." Dozviete sa v ňom, čo spraviť, aby ste dosiahli úspech v predaji resp. podnikaní. Ebook je len dočasne k dispozícii zadarmo. V budúcnosti plánujem jeho spoplatnenie, preto si ho stiahnite čím skôr, zakiaľ je ešte zadarmo.

 

 

STIAHNUŤ EBOOK

 

 

Martin Mažár

www.predajnetechniky.sk

Tipy a návody ako viac predávať

 

 

 

Diskusná téma: Email marketing: Mazať alebo nemazať kontakty z databázy

Neboli nájdené žiadne príspevky.
 

Vyhľadávanie

banner-1.png

Kto vám radí ako viac predávať?

Martin MažárDobrý deň,

volám sa Martin Mažár a som školiteľ predajných zručností a psychológie predaja.

Pomáham obchodníkom a podnikateľom zefektívniť proces predaja (predajný rozhovor), aby mohli pracovať menej a zarábať viacej.

Celý môj profil nájdete tu.

Martin Mažár, www.predajnetechniky.sk © 2011 Všetky práva vyhradené.

Vytvorte si web zdarma! Webnode