Dôvera zákazníkov je čím ďalej dôležitejšia

02.12.2012 13:11

trasenie rukami - budovanie dôvery

Veľa obchodníkov je podvodníkov. Zavádzajú zákazníka, len aby si od nich niečo kúpil a potom, po kúpe, často krát prichádza sklamanie. Takéto správenie je hazardovanie s dôverou zákazníka. Žiaľ doplácajú na to všetci obchodníci. Potom my,  poctiví obchodníci, musíme zdokonalovať svoje predajné techniky, aby nám zákazník uveril.

 

Nedávno som narazil na ďalšieho obchodníka, ktorý využíva klamstvo, aby predal. Jedná sa o stránku pkx4.medicalnewsreporter.com/, kde si môžete zakúpiť tabletky na chudnutie, pomocou ktorých zázračne schudnete. Samozrejme bez zmeny stravy a bez športovania. Stačí len brať tabletky :)

 

Prečo viem, že sa jedná o podvod?

Ešte som tabletky od tejto firmy nekúpil a ani si nekúpim. Vždy, keď narazím na takúto stránku, (ktorá inak v rámci predajných techník je dobre spravená), tak obrázky, ktoré tam sú zadám do googla, aby som zistil, či existujú duplikáty. Tak som to urobil aj v tomto prípade a zistil som, že chlap na obrázku je podľa stránky Michal z Bratislavy, ale na iných stránkach je to Lexi Bardot z Paríža (podľa stránky africanmangopills.org) alebo Kris so St. Petersburgu ( podľa stránky becomehealthywithease.com).

 

Podvod?

Je to Michal, Lexi alebo Kris?

 

Tak kde je pravda? Je to Michal, Lexi alebo Bardot? Na túto otázku nepoznám odpoveď. Jedno viem, že keď klamú na fotkách, tak pravdepodobne klamú aj na tovare, ktorý predávajú. Takže tabletky pravdepodobne fungovať nebudú. Smutné je, že nepoctivých obchodníkov stále pribúda a nám poctivým sa stále ťažšie predáva. Potom musíme premýšlať nad spôsobmi ako si získať dôveru zákazníka.

 

Tipy ako vybudovať dôveru zákazníka na internete
  1. Uvádzajte kontakt - telefónne číslo, na ktoré vám môže zákazník zavolať, keď si chce overiť, či existujete. Prípadne zverejnite link na váš profil na facebooku, twitteri alebo linkedIN.
  2. Uveďte základné firemné údaje - ičo, dičo, odkaz na obchodný register
  3. Pridajte svoju fotku (prípadne svojich zamestnancov) - zasa dôkaz, že ste reálny človek, reálna firma
  4. Využívajte referencie - žiadajte klientov o spätnú väzbu na vaše služby a zverejňujte ju na svojej stránke
  5. Uprednostňujte video referencie - video referencia je dôveryhodnejšia ako text, lebo sa ťažšie falšuje

 

ebook ako predávaťZaujímate sa o predaj a predajné techniky? Stiahnite si zadarmo ebook "Ako viac predávať a stať sa TOP obchodníkom." Ebook je dočasne k dispozícii zadarmo a môžete si  ho stiahnuť tu.

 

Martin Mažár - dôvera zákazníka Martin Mažár

www.predajnetechniky.sk

Tipy a triky ako viac predávať

Viac tipov zo psychológie predaja a marketingu nájdete na mojej stránke na facebooku

 

Vyhľadávanie

banner-1.png

Kto vám radí ako viac predávať?

Martin MažárDobrý deň,

volám sa Martin Mažár a som školiteľ predajných zručností a psychológie predaja.

Pomáham obchodníkom a podnikateľom zefektívniť proces predaja (predajný rozhovor), aby mohli pracovať menej a zarábať viacej.

Celý môj profil nájdete tu.

Martin Mažár, www.predajnetechniky.sk © 2011 Všetky práva vyhradené.

Vytvorte si webové stránky zdarma!Webnode