Asi nikto by nečakal, že Google - svetový líder v predaji online reklamy - bude inzerovať v tlači (viď obrázok nižšie). Googlu sa reklama, ktorá vyšla v Canada’s Globe, Mail a National Post, naozaj vydarila. Je ako vystrihnutá z učebnice na reklamu. Má všetky podstatné parametre, ktoré by mala mať každá reklama, aby to neboli vyhodené peniaze.
Oproti klasickej reklame, ktorá je vidieť v našich denníkoch a časopisoch, má táto reklama Google dve odlišnosti:
obsahuje výzvu k akcii (call to action) - dosiahli to slovami: "TRY A GOOGLE AD TODAY AND TURN YOUR FIRST 25$...." (Vyskúšajte Google dnes a zainvestujte svojich prvých 25 dolárov....). Najväčší význam
call to action (výzva k akcii) je, že zvyšuje počet ľudí, ktorí urobia to, čo chce zadávateľ reklamy dosiahnuť - zavolajú, kúpia, napíšu atď. Bez call to akcion často krát zákazník nevie, čo má robiť.je merateľná - to dosiahli tým, že záujemca sa musí prihlásiť cez unikátne telefónne číslo. "GIVE US A CALL AT 1-856-007-0434" (Zavolajte nám na 1-856-007-0434). Takže Google si vie jednoducho zrátať koľko nového biznisu mu tento typ reklamy priniesol. Keď to následne porovná s nákladmi na reklamu, tak sa v budúcnosti ľahko rozhodne, či kampaň zopakuje, zmení inzerát alebo vyskúša úplne iný spôsob inzercie.
Foto: Steve Ladurantaye
Zaujímate sa o predaj a predajné techniky? Stiahnite si zadarmo ebook "Ako viac predávať a stať sa TOP obchodníkom." Ebook je dočasne k dispozícii zadarmo a môžete si ho stiahnuť tu.
www.predajnetechniky.sk
Tipy a triky ako jednoduchšie predávať
Viac tipov z oblasti psychológie predaja a marketingu nájdete na mojej stránke na facebooku
Najprv si spravte chodiacu reklamu, až potom reklamu kupujte
Byť sociálny k zákazníkom sa nevypláca
Detail na volebnú kampaň Smeru z pohľadu marketingu
Dobrý deň,
volám sa Martin Mažár a som školiteľ predajných zručností a psychológie predaja.
Pomáham obchodníkom a podnikateľom zefektívniť proces predaja (predajný rozhovor), aby mohli pracovať menej a zarábať viacej.
Celý môj profil nájdete tu.