Ako robiť správne reklamu v tlači

09.12.2012 19:30

google reklamaAsi nikto by nečakal, že Google - svetový líder v predaji online reklamy - bude inzerovať v tlači (viď obrázok nižšie). Googlu sa reklama, ktorá vyšla v Canada’s Globe, Mail a National Post, naozaj vydarila. Je ako vystrihnutá z učebnice na reklamu. Má všetky podstatné parametre, ktoré by mala mať každá reklama, aby to neboli vyhodené peniaze.

 

Oproti klasickej reklame, ktorá je vidieť v našich denníkoch a časopisoch, má táto reklama Google dve odlišnosti:

 

  • obsahuje výzvu k akcii (call to action)  - dosiahli to slovami: "TRY A GOOGLE AD TODAY AND TURN YOUR FIRST 25$...."  (Vyskúšajte Google dnes a zainvestujte svojich prvých 25 dolárov....). Najväčší význam  call to action  (výzva k akcii) je, že zvyšuje počet ľudí, ktorí urobia to, čo chce zadávateľ reklamy dosiahnuť - zavolajú, kúpia, napíšu atď. Bez call to akcion často krát zákazník nevie, čo má robiť.

  • je merateľná - to dosiahli tým, že záujemca sa musí prihlásiť cez unikátne telefónne číslo. "GIVE US A CALL AT 1-856-007-0434" (Zavolajte nám na 1-856-007-0434). Takže Google si vie jednoducho zrátať koľko nového biznisu mu tento typ reklamy priniesol. Keď to následne porovná s nákladmi na reklamu, tak sa v budúcnosti ľahko rozhodne, či kampaň zopakuje, zmení inzerát alebo vyskúša úplne iný spôsob inzercie.

 

Foto: Steve Ladurantaye

 

Zaujímate sa o predaj a predajné techniky? Stiahnite si zadarmo ebook "Ako viac predávať a stať sa TOP obchodníkom." Ebook je dočasne k dispozícii zadarmo a môžete si  ho stiahnuť tu.

 

 

Martin Mažár - reklama a marketing Martin Mažár

www.predajnetechniky.sk

Tipy a triky ako jednoduchšie predávať

Viac tipov z oblasti psychológie predaja a marketingu nájdete na mojej stránke na facebooku

 

Vyhľadávanie

banner-1.png

Kto vám radí ako viac predávať?

Martin MažárDobrý deň,

volám sa Martin Mažár a som školiteľ predajných zručností a psychológie predaja.

Pomáham obchodníkom a podnikateľom zefektívniť proces predaja (predajný rozhovor), aby mohli pracovať menej a zarábať viacej.

Celý môj profil nájdete tu.

Martin Mažár, www.predajnetechniky.sk © 2011 Všetky práva vyhradené.

Vytvorte si web stránku zdarma!Webnode