Vedeli ste o tom, že vďaka internetu nielen môžete získať klienta, ale môžete ho aj stratiť? V tomto článku (resp. videu) sa dozviete, ako sa to mnohým obchodníkom deje. Viem, že si niektorí z vás teraz hovoria: "mňa sa to netýka, ja nemám web". Ale chcem vás ubezpečiť, že sa to týka každého, bez ohľadu na to, či web stránku máte alebo nie.
Keď neuzatvoríte obchod s klientom, alebo keď sa klient rozhodne uzatvoriť obchod s niekým iným, väčšinou vám nepovie, prečo sa tak stalo. Tých dôvodov môže byť viac, ale jeden z nich je aj internet.
Každý kto využíva internet, chtiac či nechtiac, zanecháva na internete stopu. Napríklad:
Dokonca ani nemusíte využívať internet a môžete na internete zanechať stopu. Napríklad Sociálna poisťovňa pravidelne na internete zverejňuje zoznam svojich neplatičov. To isté robí aj Zdravotná poisťovňa.
Teraz sa vžite do role klienta, ktorý si chce overiť, či ste skutočný odborník. Zadá do Googla vaše meno a čo tam nájde???
Mám pre vás teraz jednu úlohu. Zadajte do Googla vaše meno a priezvisko a preverte si, čo sa klientovi zobrazí, keď zadá do Googla vaše meno. Ste s výsledkami spokojný? Pomôže vám to, aby ste presvedčili klienta alebo vám to naopak uškodí? Ak s tým nie ste spokojný, mám pre vás jeden návod.
Stránku si môžete vytvoriť aj sami prostredníctvom aplikácií:
Ak sa vám článok páčil, tak kliknite na páči sa mi alebo zanechajte komentár. Budem rád, za akúkoľvek vašu reakciu :)
www.predajnetechniky.sk
Tipy a triky ako viac predávať
Viac tipov nájdete na mojom facebooku
Dobrý deň,
volám sa Martin Mažár a som školiteľ predajných zručností a psychológie predaja.
Pomáham obchodníkom a podnikateľom zefektívniť proces predaja (predajný rozhovor), aby mohli pracovať menej a zarábať viacej.
Celý môj profil nájdete tu.