Psychológia telefonovania zákazníkovi je ebook autora Martina Mažára, ktorý zhŕňa je 10 ročné skúsenosti z praxe. V ebooku sa dozviete:
Jedná sa o uceleného sprievodcu ako úspešne telefonovať zákazníkom, tak aby ste si ľahšie dohodli viac obchodných stretnutí.Tento ebook zatiaľ ešte nie je v predaji a Martin Mažár vôbec rozmýšla, či ho dá do predaja. Dnes však ako prví (a možno aj poslední) máte šancu tento ebooku získať, pokiaľ sa rozhodnote vstúpiť do emailacademy premium cez tento link:
https://emailacademy.cz/online/?a_box=ukfhyb2a
Bližšie informácie o emailacademy priemium získate tu. Táto akcia platí už len do 28. 3.
Dobrý deň,
volám sa Martin Mažár a som školiteľ predajných zručností a psychológie predaja.
Pomáham obchodníkom a podnikateľom zefektívniť proces predaja (predajný rozhovor), aby mohli pracovať menej a zarábať viacej.
Celý môj profil nájdete tu.