Psychológia telefonovania zákazníkovi

Psychológia telefonovania zákazníkovi je ebook autora Martina Mažára, ktorý zhŕňa je 10 ročné skúsenosti z praxe. V ebooku sa dozviete:

 

  • Čo si myslia zákazníci, keď im telefonujete
  • Čo má a nemá obsahovať účinný telefonický rozhovor so zákazníkom
  • Aké techniky mu pomohli zdvihnúť úspešnosť telefonátov o 126%
  • a mnoho iného.

Jedná sa o uceleného sprievodcu ako úspešne telefonovať zákazníkom, tak aby ste si ľahšie dohodli viac obchodných stretnutí.Tento ebook zatiaľ ešte nie je v predaji a Martin Mažár vôbec rozmýšla, či ho dá do predaja. Dnes však ako prví (a možno aj poslední) máte šancu tento ebooku získať, pokiaľ sa rozhodnote vstúpiť do emailacademy premium cez tento link:

https://emailacademy.cz/online/?a_box=ukfhyb2a

 

Bližšie informácie o emailacademy priemium získate tu.  Táto akcia platí už len do 28. 3.

Vyhľadávanie

banner-1.png

Kto vám radí ako viac predávať?

Martin MažárDobrý deň,

volám sa Martin Mažár a som školiteľ predajných zručností a psychológie predaja.

Pomáham obchodníkom a podnikateľom zefektívniť proces predaja (predajný rozhovor), aby mohli pracovať menej a zarábať viacej.

Celý môj profil nájdete tu.

Martin Mažár, www.predajnetechniky.sk © 2011 Všetky práva vyhradené.

Vytvorte si web stránku zdarma! Webnode